Virus ကင္းရွင္းေၾကာင္း

Virus ကင္းရွင္းေၾကာင္း
virus ကင္းနယ္ေၿမ

Monday, September 28, 2009

အေၾကြးမ်ားနဲ.အသက္ရႈၿခင္း


က်ေနာ္ မေန.ညက ကိုကိုနဲ.အတူ လမ္းေလွ်ာက္ထြက္ခဲ့တယ္..ည ၉နာရီ၀န္းက်င္ဆိုေတာ့ လူသြားလူလာရွင္းတယ္ေလ ..က်ေနာ္တို. ၂ေယာက္ေရွ့က အဖြားအိုတေယာက္ကေတာ့တုန္တုန္ရီရီနဲ. ခပ္သြက္သြက္ ေလွ်ာက္လွမ္းေနပါတယ္..မီးပိြဳင့္ေရာက္ေတာ့ သူမက က်ေနာ္တို.နဲ.ဆန္.က်င္ဘက္

လမ္းကို ကူးဖို. ၿပင္ရင္းက်န္ခဲ.ေလရဲ...က်ေနာ္တို.လမ္းကူးၿပီးလို. တဖက္ပလက္ေဖာင္းအေရာက္မွာ အေနာက္လွည့္ၾကည့္လိုက္ရာ မထင္မွတ္ပဲ အဖြားအိုက က်ေနာ္တို.ဘက္အၿခမ္းကို လမ္းကူးလာရင္း သူမေနာက္က်သြားပါၿပီ..မီးပိြဳင့္စိမ္းသြားေလၿပီ သူမေနာက္ၿပန္ဆုတ္လို.လည္း မရေတာ့ပါ..ေရွ့တို.ရန္လည္းမၿဖစ္နိုင္ေတာ့ပါ ...

" ကိုကို အဖြားၾကီးကိုသြားကူညီပါအံုး..ဒီကိုေခၚလာခဲ့..."

အဖြားအိုက လူကူမ်ဥ္းၾကားကေနေသြဖယ္ၿပီး ကားလမ္းမကေနၿဖတ္ကူးေနပါတယ္..ကားေတြကလည္း ေမာင္းရမလိုလို ရပ္ရမလိုလိုနဲ.ၿဖစ္ကုန္ပါတယ္..က်ေနာ္စိတ္မရွည္ပါ ကိုကိုဘာသြားလုပ္ေနသလဲ ၿမန္ၿမန္ဆြဲၿပီး ကားလမ္းကူးလိုက္ပါလား.. ကိုကိုကလမ္းလည္ကေန ကားေတြကို လက္ၿပတားထားပါတယ္..အဖြားအိုက ပလက္ေဖာင္းေပၚေရာက္သြားပါၿပီ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္တို.သူမကိုစိတ္မခ်ပါ..သူမေနာက္ကေနၿဖည္းၿဖည္းခ်င္း လိုက္ခဲ့ရာ ေနာက္မီးပိြဳင္းတခုအေရာက္ သူမကလမ္းၿဖတ္ကူးရာ ကိုကိုကေတာ့ကားေတြကို ၾကည့္ထားေပးရတာေပါ့..သူမဘာလုပ္တယ္လို.ထင္သလဲ လမ္းတ၀က္ကေနလာရာလမ္းကို ၿပန္ေလွ်ာက္လာတယ္ လမ္းမေပၚကေနေလွ်ာက္တာေနာ္...က်ေနာ္တို.ေတြ စိတ္ပူသြားၾကရင္း

" ဟိုမွာ မီးသတ္ကလူေတြရွိတယ္ ကိုကိုသြားေခၚလိုက္ဦးမယ္..အဖြားၾကီးကို ၾကည့္ထားေနာ္."..ကိုကိုကအေၿပးတပိုင္းနဲ. မီးသတ္၀န္းရွိရာကိုသြားေနတုန္း က်ေနာ္ကေတာ့ အဖြားၾကီးရဲ.ေနာက္ကေနလိုက္ေနရတုန္းပဲ...အဖြားအိုက လမ္းမေပၚကေန ပလက္ေဖာင္းေပၚတက္ၿပီး ခဏ ၿဖံဳးကနဲလဲၾကသြားရာ က်ေနာ္အေၿပးေရာက္သြားေရာက္သြားၿပီး ေဖးမလိုက္ရာ

" ဟဲ့..ငါ့ကိုေၿဖးေၿဖးကိုင္ပါ......"...(ေနာက္ထပ္စကားေတြကိုက်ေနာ္မမွတ္မိပါ )သူမအသံကၿခေသၤ့တေကာင္အသံလိုဟိန္းထြက္လာပါတယ္..က်ေနာ္မထင္မွတ္ပါ သူမလိုအဖြားအိုတဦးထံကတုန္.ၿပန္မႈက ၿပင္းထန္လွပါတယ္..မီးသတ္သမားေတြလည္း အေၿပးေလးေရာက္လာရင္းသူမကို ေမးၾကၿမန္းၾကရာ သူမအကုန္မွတ္မိပါတယ္..က်ေနာ္သူမအနားကေန မခြာနိုင္ေသးပါ သူမေနာက္တၾကိမ္လဲမက်သြားေစဖို. သူမေနာက္ေက်ာကို က်ေနာ္ေဖးမထားလို.ပါပဲ..သူမက မီးသတ္သမားေတြကိုလည္း ေအာ္လိုက္ပါေသးတယ္...သူမထိုင္နိုင္တဲ့အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္တို.အိမ္ကိုၿပန္လာခဲ့ရင္း

" ကိုကို ဘာလို.အဖြားၾကီးကို ငါ့ဘက္ေခၚမလာတာလဲ" ..." ငါလည္းေခၚလာမလို.ပါ.သူကငါေမးတာလည္းမေၿဖဘူး ငါကူညီမလို.ပါေၿပာေတာ့ ငါ့ကိုေအာ္တယ္ဟ" .." ေၾသာ္.".က်ေနာ္ေတြးစရာရသြားပါၿပီ..သူမအသက္က( ၈၀ )

၀န္းက်င္ဆိုေတာ့ အိမ္မွာေနသင့္တဲ့အရြယ္ပါ..ဒီအခ်ိန္ၾကီးမွာ အၿပင္ကိုဘာထြက္လုပ္သလဲ..မိသားစုကေရာမသိဘူးလား..ၿမန္မာအဖိုး အဖြားေတြက ကံေကာင္းၾကပါတယ္..အသက္ေလး၆၀ ေက်ာ္လာရင္ အိမ္မွာပဲ ဘာမွလုပ္စရာမလိုဘူး...နိုင္ငံၿခားမွာေတာ့ ကိုယ့္ေအာက္စီဂ်င္ဘူးကိုယ္သယ္ၿပီး ပိုက္တန္းလန္းနဲ.ေစ်း၀ယ္ေနတာ..အိုၾကီးအိုမနဲ. အလုပ္လုပ္ေနၾက သြားလာေနၾကရတာ ထမင္းတလုတ္အတြက္လုပ္ေနၾကရာတာေတြ က်ေနာ္ေန.တိုင္းေတြ.ရတာ စိတ္မသက္သာပါဘူး...အကယ္၍ က်ေနာ္အသက္ၾကီးလာပါက ၿမန္မာၿပည္ၿပန္ၿပီးေအးေအးေဆးေဆး ရြာေလးတရြာမွာ ေနဖို.ဆံုးၿဖတ္ထားပါတယ္...ဘယ္လိုနည္းနဲ.မွနိုင္ငံရပ္ၿခားမွာ အသက္မၾကီးခ်င္ပါဘူး...နိုင္ငံၿခားဆိုတာ က်ေနာ့္အတြက္ေတာ့ မေသမခ်င္းအေၾကြးဆပ္ေနရတဲ့ေနရာလို.ထင္ပါတယ္..အဲဒါကအမွန္တရားပါ...

အခုလိုအခ်ိန္ေပးၿပီး ဖတ္ခဲ့တဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္တယ္ေနာ္...

2 comments:

ahphyulay said...

ေၿပာရရင္ ႏိူင္ငံၿခားမွာက ရုပ္ဝါဒီေတြပဲထြန္းကားတြင္ၾကယ္
ေနတာေတြ ့ရပါမယ္။တနည္းေၿပာရရင္...ေနာက္ဆံုးထြက္
သက္အထိလုပ္စရာအလုပ္ေတြမ်ားလြန္းလို ့အလုပ္ေတြပိရင္း
အလုပ္လုပ္ရင္းတိုက္ပြဲေတြဝင္ရင္းဘဝကိုအဆံုးသတ္သြား
ၾကတဲ ့သေဘာေပါ႔ေနာ္။ကြ်န္ေတာ္တို ့ဆီမွာက အိုတဲ ့လူ
မေၿပာနဲ ့ပ်ိဳေနတဲ ့လူေတြေတာင္အလုပ္ရွားေနတာကိုး...။
တစ္ေယာက္ရွာရင္ေႏြးေႏြးေထြးေထြးနဲ ့အကုန္လံုးဝိုင္းစားပဲ။
လာလည္ပါအံုးဗ်။

thawzin said...

ဟုတ္ပါ့ဗ်ာ ဒီနုိင္ငံမွာလဲ အဲလိုပါပဲ.... သူတုိ႔မွာ ေျမးေတြျမစ္ေတြရွိနုိင္ေပမယ့္ သူတုိ႔အေဖာ္က ေခြးကေလးေတြျဖစ္ေနၾကတယ္ ေခြးကေလးၾကိဳေလးခ်ည္ျပီး လမ္းေလ်ာက္ေနၾကတာက အဖြားေတြ အဘုိးေတြပါပဲ။ ေစ်းသြားၾကတဲ့ အဖြားေတြလဲ တုန္တုန္ရီရီနဲ႕ ေစ်းသြားေနၾကတာ ျမင္ရတယ္ဗ်ာ။ ဒါကိုၾကည့္ျပီး ျမန္မာျပည္မွာ လူျဖစ္ရတာ ဘယ္ေလာက္ ျပီးျပည့္စုံသလဲလို႔ ေတြးမိပါတယ္ဗ်ာ