Virus ကင္းရွင္းေၾကာင္း

Virus ကင္းရွင္းေၾကာင္း
virus ကင္းနယ္ေၿမ

Friday, April 30, 2010

သူမနဲ. က်ေနာ္...

သူမသည္ က်ေနာ့္ငယ္စဥ္အခါက အၿမဲရိုက္တတ္ဆူတတ္ပါသည္. က်ေနာ္သိေနပါတယ္ သူမ က်ေနာ့္ကို မုန္းတီးေနလို. ရိုက္ခံေနရတာေပါ့..က်ေနာ္ သူမနဲ.ေ၀းရာမွာ အၿမဲေနတတ္သလို သူမနဲ.ေ၀းဖို.ကိုလည္း အၿမဲဆုေတာင္းေနမိတတ္တယ္ေလ.....
အင္း..က်ေနာ္ သူမနဲ.ေ၀းေနတာ ၆နွစ္နီးပါးရွိၿပီ တခါမွသတိမရမိပါ..ေနေကာင္းလားလည္းမေမးခဲ့..
"ဟဲ့..အ၀တ္ေလွ်ာ္တဲ့သူလာၿပီ.ဧည့္သည္ေလး ေလွ်ာ္စရာရွိရင္ေပးေလ....မေအးပါလား မ၀ိုင္းေရာ"
"ေဒၚ၀ိုင္းမလာနိုင္လို. က်မလာခဲ့တာပါ.. "
ဟင္..သူမနာမည္ပါလား သူမအိမ္တကာလွည့္ၿပီး အ၀တ္ေလွ်ာ္ေနရတယ္ ဆိုပါလား..သူမရဲ.တၿခားအိမ္သားေတြကေရာ သူမဒီလိုလုပ္ေနတာ ထိုင္စားေနရက္သလား..အင္း..ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ သူမကို လိုက္ရွာေမးၿမန္းၿပီး ဒီအလုပ္ေတြ မလုပ္ခိုင္းမွၿဖစ္မယ္..က်ေနာ္ သူမကိုရွာဖို. အ၀တ္အစားလဲၿပီး လမ္းေလွ်ာက္ထြက္ခဲ့ပါတယ္..ဆိုးလြန္းလွတဲ့လမ္းကို ေလွ်ာက္ရင္းသူမကို ဘယ္လိုရွာရမွန္းမသိပါ..ေဟာ ..ဟိုအိ္္မ္ဆိုင္ေလးက အေဒၚၾကီးကို ေမးၾကည့္ရမယ္...
"ၾကီးေမ အ၀တ္ေလွ်ာ္တဲ့ ေဒၚ၀ိုင္းေနတဲ့ေနရာကိုသိရင္ေၿပာၿပေပးပါလား..."
"မ၀ိုင္းလား သူကအလုပ္စံုလုပ္ေတာ့ လူတိုင္းသိတယ္ကြဲ. ..ကေလးကေတာ့သိမွာမဟုတ္ဘူး..ၾကီးေမအိမ္ကေကာင္မေလးတေယာက္ကိုလမ္းၿပခိုင္းလိုက္မယ္ေနာ္..."
"ဟုတ္ကဲ့..ေက်းဇူးပဲ ၾကီးေမ.".
ဘုရား..ဘုရား..အလုပ္စံုဆိုပါလား..သူမ မေကာင္းတာေတြမ်ားလုပ္ေနေရာ့လား...သူမဆီသြားရာလမ္းက ဆိုးရြားလြန္းပါတယ္ရႊံဗြက္ေတြ ထူထပ္လို. ..သူမကိုဒီလိုေနရာမ်ိဳးမွာေတြ.ရလိမ့္မယ္လို. က်ေနာ္အိပ္မက္ေတာင္မမက္ဖူးပါဘူး.."ကိုဖိုးထူးေဒၚ၀ိုင္းတေယာက္ ဘယ္မွာလဲေတာ့ေတြ.မိလား.". "ေအးဟ ဟိုတေန.ကေတာ့ေနမေကာင္းဘူးလို.ေၿပာတယ္ ေရွ.က ေရပံုးေတြေထာင္ထားတဲ.အခန္းပဲ...".
အခန္း ...ဒါဟာအခန္းတဲ့လား အ၀မွာ စီတန္းေနတဲ့ေရပံုးေတြက သူမတအိမ္၀င္တအိမ္ထြက္ ေရလိုက္ပို.ေနတယ္ဆိုတာ သက္ေသခံေနသလိုပါပဲ...
က်ေနာ္လည္းအ၀ပိတ္ေနတဲ့ ေရပံုးတပံုးကိုေရေတြသြန္ၿပီးဖယ္လိုက္တဲ့အခါ သူမဟာ ႏြမ္းရိစြာ ၾကမ္းၿပင္ေပၚမွာလဲေလ်ာင္းေနတာေတြ.လိုက္ရပါတယ္..သူမအသားအရည္ မွာေနေလာင္ခံရဖန္မ်ားေတာ့ အၿဖူေရာင္ဆိုတာလံုး၀မရွိရွာေတာ့ပါဘူး...အခင္း..ေခါင္းအံုး..ေစာင္ဗလာနဲ့. ထိုၾကမ္းၿပင္ေပၚ သူမေန.စဥ္အိပ္စက္ေနရွာတာပါ..က်ေနာ္ဘယ္နည္းနဲ.မွသူမကို ဒီမွာဆက္ၾကည့္မေနနိုင္ေတာ့ပါဘူး...က်ေနာ္သူမကို ေခၚလိုက္ရာ".........." သူမမ်က္၀န္းအစံုၿဖည္းညွင္းစြာပြင့္လာၿပီး အရည္ေလးမ်ားလဲ့ေနတဲ့ သူမမ်က္၀န္းမွာ ၾကင္နာမႈေတြ ၿပည္.၀ေနသလို ၀မ္းသာမႈေတြ လည္းရွိေနရွာတယ္ေလ....
သူမေၿခရင္းမွာေတာ့ က်ေနာ္ရွိစဥ္က၀တ္ခဲ့တဲ့ ပန္းေရာင္မိုးကာေလးပါ..သူမကို မိုးကာေလးၿခံုေပးရင္း ဘာဆက္လုပ္ရမဲဆိုတာ စဥ္းစားေနမိပါတယ္.. က်ေနာ္ဘယ္တုန္းကမွ မရခဲ့ဘူးတဲ့ အၾကင္နာေတြ သူမမွာအခုရွိေနၿပီေလ...လူ၂ေယာက္ေက်ာၿခင္းကပ္ၿပီးပဲအိပ္လို.ရမယ့္ သူမေနရာေလးကို က်ေနာ္ၾကည့္ေနမိပါတယ္..အိုးခြက္ ပုဂံ မီးဖိုတခုမွမေတြ.ပါ ..ဖရံုေစ့မ်ားနဲ. က်ေနာ္စုေဆာင္းထားတဲ့ မဂၢဇင္းမ်ားသာေတြ.ၿပီး.. သူမ ဖရံုေစ့စား ေရေသာက္ဗိုက္ေမွာက္ေနသလားလို.ေတာင္ ေတြးမိပါတယ္..က်ေနာ္ အေတြ.ထဲကလန္.နိုးခ်ိန္မ်ာေတာ့ က်ေနာ့္ကို လူေတြ၀ိုင္းၾကည့္ေနတာေတြ.လိုက္ရပါတယ္..က်ေနာ့္ကို လမ္းၿပေပးတဲ့ေကာင္မေလးရဲ.မ်က္ႏွာမွာ ၀မ္းနည္းၿခင္းနဲ. သနားမႈေတြၿပည့္နွက္ေနပါတယ္..
"ေဒၚ၀ိုင္းက မနက္ကေလးတင္ဆံုးသြားလို. ေၿမၿမဳပ္လိုက္ၿပီတဲ့..".
ဟင္..က်ေနာ့္လက္ေအာက္ကမိုးကာေလးဟာ ၾကမ္းၿပင္ေပၚမွာ ၿပားၿပား၀ပ္ေနပါတယ္..မိုးကာေအာက္က က်ေနာ္လက္တင္ထားတဲ့သူမခႏၶာကိုယ္ေလးကေရာ ဘယ္ေရာက္သြားလဲ.......ေသခ်ာတာကေတာ့ သူမက်ေနာ့ကို ေမွ်ာ္ေနခဲ့တာပါပဲ..သူမေသဆံုးၿခင္းဟာ က်ေနာ့္နွလံုးသားက ိုဒါးအစင္းေပါင္းမ်ားစြာနဲ.ထိုးစိုက္လိုက္သလို နာက်င္လွပါတယ္.. "ကဲ အားလံုးပဲက်ေနာ့္ကို ကူညီေပးၾကပါဦး..ေဒၚ၀ိုင္းရဲ.အေလာင္းကို ၿပန္ေဖာ္ၿပီး ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္သၿဂၤ ိဳလ္ခ်င္ပါတယ္"... ဟုတ္တယ္ေလ အေၿခမဲ့အေနမဲ့တေယာက္လို ဖ်ာလိပ္ပတ္ၿပီး သၿဂၤ ိဳလ္ခံလိုက္ရတဲ့သူမကို က်ေနာ္လက္ပိုက္ၾကည့္မေနနိုင္ပါ...ေကာင္းမြန္ေအာင္လုပ္ေပးရမေပါ့..ၿပီးရင္ေတာ့ က်ေနာ္ သူမရဲ.တၿခားအိမ္သားေတြကို ေတြ.ရပါလိမ့္မယ္..ဘာေၾကာင့္သူမဒီလိုဘ၀မ်ိဳးေရာက္သြားခဲ့တယ္ဆိုတာ က်ေနာ္သိမွာၿဖစ္မွာပါ..
က်ေနာ့္အေတြးပံုရိပ္ထဲမွာေတာ့သူမသည္တခါတရံက်ေနာ့အားေစာင္နွင့္ပတ္ၿပီးကေလးတေယာက္လိုခ်ီပိုးတတ္ပါတယ္..ညညက်ေနာ္အိပ္ေနရင္ တိတ္တိတ္ေလးေမႊးေမြးေပးတတ္ပါေသးတယ္..က်ေနာ္အစာအိမ္ေအာင့္တုန္းက လမ္းမေလွ်ာက္နိုင္လို. ေက်ာပိုးၿပီးေဆးခန္းကိုလိုက္ပို.ခဲ့ပါတယ္ က်ေနာ္နိုင္ငံၿခားသြားကာနီးပိုက္ဆံလိုေတာ့ သူမဆြဲၾကိဳးကိုေရာင္းေပးခဲ့ဖူးတယ္..က်ေနာ္ခုမွဒါေတြဘာေၾကာင့္ေတြးေနမိတယ္မသိပါ..က်ေနာ္သူမရဲ.ခရီးကို အေကာင္းဆံုးၿဖစ္ေစခ်င္သေပါ့..
သူမဆိုတာ တခါက ဂ်ဴးလိယက္လိုေခ်ာေမာလွပခဲ့တဲ့ က်ေနာ့္အေမပါ..ေယာက်ာ္းရဲ.စြန္.ပစ္မႈ .သားတေယာက္ရဲ. လစ္လ်ဴရႈမႈေတြကို ရင္စီးခံခဲ့ရတဲ့ အေမပါပဲဗ်ာ..
ေစာမင္းပ်ိဳ (April.30.2010 )

အခုလိုအခ်ိန္ေပးၿပီး ဖတ္ခဲ့တဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္တယ္ေနာ္...

6 comments:

မေဗဒါ said...

ဟလို
သူမ ဆိုတဲ့ အေမအေၾကာင္းကို ခံစားသြားတယ္..။

အေမေတြရဲ႕ သိမ္ေမြ႕ ႏူးညံ့တဲ့ ေမတၱာေတြက ပံုစံမ်ိဳးစံုနဲ႔ ကမာတည္သ၍ ရွိေနမွာပါပဲ..။

မေဗဒါ

SHWE ZIN U said...

ၾသ ေရးတတ္ပါေပတယ္ သနားစရာေလးပါဘဲ..

အင္းဒါမ်ဳိးေတြ ေလာကမွာ တကယ္ရွိႏိုင္ပါတယ္..

ခင္တဲ႔
ေရႊစင္

blackcoffee said...

ေလာကမွာ အေရးၾကီးတာေတြအမ်ားၾကီးပါ။အဲဒီထဲမွာမွ အေမဆိုတာက အေရးၾကီးဆံုးပါပဲ။

sindecafe.com

ahphyulay said...

စာ ၿပီး နာ တဲ ့ စိတ္နဲ ့ ပဲ ဖတ္ခဲ ့မိပါတယ္ လို ့။
တကယ္ ရွိႏိူင္ပါတယ္ ဆို တာထက္ တကယ္ ့
အၿဖစ္ အပ်က္ တစ္ခု ကို ပဲ ေရးခဲ ့ သလား မသိ။

မိုးခါး said...

ဟင္းးး
ဖတ္ရတာ စိတ္မေကာင္းစရာပဲ
အခ်ိန္မေႏွာင္းခင္ မိဘေက်းဇူးဆပ္ႏုိင္ဖို႕ သတိေပးထားသလိုပါပဲ

rose of sharon said...

အိုး... ဖတ္ၿပီးစိတ္မေကာင္းလိုက္တာ... ကာယကံဘယ္ေလာက္ခံစားေနရမလဲ ေတြးရင္း ...